logo

עיצוב דירות יוקרה והמטבח שלכם

בין אם אתם עוברים לדירה חדשה או מעצבים מחדש את הבית, בין אם יש לכם מעצבת פנים ובין אם אתם רק מתחילים לגלות את השטח, אין ספק שיש שפע של מידע והוא עשוי לבלבל. הכלל הזה נכון עוד יותר כשמדובר בעיצוב המטבח שלכם. מצד אחד אתם שואפים לספק לעצמכם נוחות מרבית ומצד שני ברור לכם שהעיצוב הנכון יהפוך את החלל הזה למרהיב ומרשים במיוחד. איך משלבים בין שתי המטרות הללו? הנה כמה טיפים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטות.


הקשיבו לטרנדים – אבל במידה

יכול להיות שאתם מחפשים מעצבת פנים ביבנה שתציע לכם את הפתרונות העדכניים ביותר שיש, אבל האמת היא שהטרנדים הם לא תמיד מה שנכון עבורכם. למשל, בבתים רבים שולט היום העיצוב האינטגרלי, והוא ללא ספק אטרקטיבי מאוד. במקום לשבור את העיצוב הנקי והייחודי עם מקרר מגושם, הסתרתו עם דלת המשתלבת בעיצוב המטבח היא פתרון נהדר. מצד שני, האם כל אלמנט במטבח בהכרח צריך להסתיר? מניסיוני בתכנון ועיצוב דירות יוקרה במרכז, הטרנדים חשובים וכדאי להתייחס אליהם – אבל במידה הנכונה.

מעצבת פנים חוסכת לכם כסף

כולנו מכירים את האמרה לפיה הזול עשוי להיות היקר ביותר, וזה בהחלט נכון. במילים אחרות, גם אם נדמה לכם שאתם יכולים לעשות את זה לגמרי לבד וזה בעיקר יחסוך לכם בעלויות, האמת היא שזה לא תמיד מדויק. אנשים רבים ממהרים לבחור את המטבח כפי שהם תמיד חלמו עליו, עם אי גדול ומשטח עבודה מרווח. בפועל, כשהם מגיעים הביתה, הם מגלים שהאי לא משתלב עם העיצוב הקיים ושאין להם שטח נעים ומספק כדי לבשל או לאכול עם יתר בני המשפחה. מעצבת פנים יכולה לחסוך לכם זמן וכסף, ומהניסיון שלי בתכנון ועיצוב דירות יוקרה במרכז למדתי שאפשר לחסוך הרבה יותר בדרך הזו.

מה אתם באמת צריכים?

כשאתם בוחרים מעצבת פנים ביבנה כדאי להגיע לפגישה עמה מוכנים עם עוד פרט שנראה קטן, אבל יש לו משמעות אדירה. שימו לב לצרכים האישיים שלכם, ולמה שאתם באמת זקוקים לו במטבח. למשל, אם יש לכם פינת אוכל מרווחת ואתם לא באמת מתכננים לאכול במטבח, תוכלו לנצל את השטח הקיים טוב יותר למטרות בישול ואפייה. באופן דומה רצוי לדעת אילו מוצרי חשמל נחוצים לכם, ואילו מהם צריכים להיות זמינים הרבה יותר. כך אפשר לתכנן מטבח נוח באמת שמיועד בדיוק לכם.

בין יוקרה לפרקטיקה

אחרי שלל פרויקטים של עיצוב דירות יוקרה במרכז, אין לי ספק שהשילוב בין התוצאה הפרקטית והנוחה לבין העיצוב היוקרתי והמלהיב הוא שילוב אפשרי – והוא גם לא חייב לרוקן לכם את הכיס. כשמתכננים נכון כל צעד, בונים תקציב ולוח זמנים, ומגדירים מה באמת נכון עבורכם, אפשר לעצב מטבח נפלא שעונה על הדרישות.