logo

עיצוב בתים בשפלה: 3 הטעויות הנפוצות

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים החשובים והמורכבים ביותר בחייה של כל משפחה. בין אם אתם מעצבים מחדש את המבצר שבו אתם חיים מזה שנים ובין אם אתם עוברים לדירה חדשה שקניתם על הנייר. אתם רוצים לעשות את זה נכון. הגדרתם תקציב, בדקתם כל קטלוג עיצוב אפשרי והחלטתם שאתם מוכנים לצאת לדרך. הבעיה היא שלא פעם, עיצוב בתים בשפלה הופך לפרויקט של ממש. התקציב יוצא משליטה, הצבעים לא ממש משתלבים והתחושה הכללית היא שהריצוף, ארונות המטבח ומערכת הישיבה בסלון פשוט לא עובדים טוב יחד ולא מעניקים את האווירה שרציתם בכלל. למה זה קורה ואיך אפשר למנוע את הטעויות הללו עוד לפני שיוצאים לדרך?

מעצבת פנים בשפלה תחסוך לכם כסף

על אף שישנם הנמנעים מלקחת מעצבת פנים, בעיקר מתוך שיקול כלכלי, בפועל זוהי בדיוק הדרך להימנע מחריגה מהתקציב שהגדרתם. מעצבת דירות יוקרה ותיקה ומקצועית מאוד תדע להעניק לכם המון כלים פרקטיים ושפע של פתרונות יצירתיים לעיצוב פינות שונות בבית וטיפול בכל חללי הבית. במקום לקנות את מערכת הישיבה היקרה ביותר ולגלות שהסלון שלכם נראה לפתע קטן וצפוף, תוכלו לבחור מראש את כל פרטי הרהוט הנכונים עבורכם בקפידה, כל פריט יהיה לו יעוד מדויק ומקום מדויק והוא יתכתב בשלמות בחלל תעשו בחירות מדויקות מחיפויי הקירות ועד לתמונה שעל הקיר. זה יעלה לכם הרבה פחות, ותחסכו הרבה התלבטויות ובחירות לא נכונות שיעלו לך ביוקר בהמשך.

עיצוב בתים בשפלה ומשחקי צבעים

אתם מאוד אוהבים כחול, ובאופן כללי נראה לכם שזה הצבע שחייב לשלוט בבית. אתם לא לגמרי טועים, ואת הצבעים האהובים עליכם אפשר (ורצוי) לשלב. מצד שני, חשוב לדעת איך והיכן לשלב את הצבע, והשאלה החשובה באמת היא מה אתם רוצים להשיג. למשל, בחדר השינה אתם בוודאי מעדיפים ליצור אווירה רכה ונעימה מאוד, שכן מדובר במרחב שבו אתם נחים ומבלים זמן אינטימי מאוד. צבעים בהירים ומרגיעים יעשו את העבודה טוב יותר משילוב בין גוונים שונים של כחול או מצבעים עזים. באופן דומה, מעצבת דירות יוקרה  תסייע לכם לבחור את פלטת הצבעים המנצחת למרחב האירוח, לחדרי הילדים ואפילו לפינת העבודה שלכם.

מעצבת דירות יוקרה וחלוקת החלל

הצרכים שלכם משתנים לאורך הזמן, ומה שהיה נכון עבורכם קודם לא בהכרח רלוונטי גם היום. במילים אחרות, אם אתם משפצים את הבית והילדים הקטנים כבר עומדים לסיים את בחינות הבגרות, אולי הגיע הזמן לשקול את חלוקת החלל. מעצבת דירות יוקרה תעזור לכם להבין מה באמת נכון עבורכם, מה הוא המיקום האידאלי לחדר השינה ומה השטח הדרוש כדי שיהיה לכם נעים ומרווח יותר. היא תסייע לכם לתכנן מחדש גם את חדרי הילדים, את מרחב העבודה וכל פינה אחרת בבית. עם ניסיון רב ושירות ברמה הגבוהה ביותר, ענת רגב תהיה לצדכם לכל אורך התהליך, כדי להבטיח לכם בית מושלם, בלי טעויות ובלי חריגות מהתקציב.