logo

מעצבת פנים וחדר העבודה הביתי שלכם

בשנים האחרונות נדמה שיותר ויותר ישראלים יוצאים מהמשרד, חוזרים לבית ובוחרים לעבוד עם הפיג'מה, במרחק הליכה קצרה מחדר השינה והמטבח. עם זאת, אין ספק שגם חדר העבודה הביתי דורש מאתנו תכנון, ואפילו יותר מאשר המשרד הקר והמנוכר. זאת משום שכעת אנחנו צריכים לייצר סביבת עבודה שתעודד אותנו להפגין הרבה יותר פרודוקטיביות, בהיעדר בוס שיפקח אחרינו בכל רגע נתון. אז איך מעצבים חדר עבודה ביתי ואיך מעצבת פנים תוכל לעזור לכם במשימה הזו?

מעצבת פנים תמקד אתכם טוב יותר

מצד אחד אתם רוצים לעשות הכל ומצד שני אתם מעדיפים להימנע מהוצאות מיותרות. מצד אחד אתם מבינים שהמשרד הביתי צריך להיות נוח ומזמין, ומצד שני יש לכם המון רעיונות שחלקם לא באמת מתאימים למטרות שלכם. מעצבת פנים יכולה למקד אתכם טוב יותר ולעזור לכם לתכנן את הפרטים הקטנים ביותר, מהריהוט ועד למתקן העטים או לוח המודעות. יתרה מכך, מעצבת פנים תייעץ לכם אילו חפצים רצוי שתשאירו בחוץ גם אם נדמה לכם שאי אפשר בלעדיהם, ואילו דווקא יעילים וחיוניים גם אם לדעתכם הם קצת מיותרים. אם אתם רוצים לייצר סביבת עבודה שבה תוכלו להתרכז במשימות, לקדם מטרות ולהקפיץ את העסק קדימה, מעצבת פנים מקצועית תעזור לכם לתכנן כל פרט במשרד הביתי.

על צבעים ועיצובים

לכל אחד מאתנו יש סגנון משלו, צבעים שהוא אוהב קצת יותר וכאלה שאין סיכוי שיסכים להכניס אל המשרד הביתי שלו. מצד שני, יש גם גוונים שנחשבים לרגועים יותר בעוד אחרים יסיחו את דעתכם ויוציאו אתכם מהפוקוס. מעצבת פנים תדע לזהות את נקודות האיזון בין הצבעים שאתם משתוקקים להכניס לחדר העבודה, לבין הצבעים שיתאימו לצרכים ולמטרות שלכם. כאן יש לקחת בחשבון עוד שורה ארוכה של נושאים כמו אירוח לקוחות, פגישות עסקיות עם שותפים ומשקיעים, או הדרכות והרצאות אם אתם מתכננים לקיים סדנאות. מעצבת פנים תסייע לכם להתאים את העיצוב הנכון למטרות האישיות והעסקיות שלכם, ועם הניסיון הרב שצברתי מול מגוון רחב של לקוחות עסקיים ופרטיים הדרך אל המשרד האידאלי שלכם קצרה מתמיד.

מעצבת פנים תדאג לעיצוב פונקציונלי

עיצוב יוקרתי הוא קריטי למשרד שלכם, על אחת כמה וכמה אם אתם מתכננים לקיים פגישות עסקיות מפעם לפעם. עם זאת, מעצבת פנים תעזור לכם לקחת בחשבון לא רק את העיצוב הכי יוקרתי שיש, אלא גם את זה שיהיה פרקטי באמת. למשל, יכול להיות שגופי תאורה מסוימים נראים לכם מרהיבים ביופיים, אבל בפועל הם לא יספקו תאורה מתאימה ויקשו עליכם בזמן העבודה. באופן דומה, שולחן רחב ידיים ובעל נוכחות עשוי להתברר כפתרון לא מאוד פרקטי אם הוא נמוך מדי או אם הוא הופך את המשרד שלכם לצפוף הרבה יותר. מעצבת פנים תדע לשאול את השאלות הנכונות ולראות את התמונה הכוללת – מעבר לאסתטיקה ולמעטפת החיצונית.