logo

כפר בעיר: על עיצוב בתים בתל אביב

העיר הגדולה והמודרנית הביאה איתה לא מעט שינויים והיא משפיעה על אורח החיים שלנו, ללא ספק. אנחנו תמיד ממהרים ממקום למקום, אנחנו גם מרגישים לחוצים יותר מאי פעם, ודווקא בבית אנחנו רוצים להחזיר את האיזון ואת השלווה לגוף ולנפש.  בזמן שבו הרחוב בחוץ סואן ולוח המשימות שלנו מסרב להתרוקן, השקעת הזמן והתכנון שלנו על עיצוב בתים בשרון, היא המהלך החשוב והנכון. כך יהפוך המבנה הקר עם ארבעת הקירות למקום חמים ומזמין. איך עושים את זה ומה הסוד מאחורי עיצוב בתים בתל אביב? הנה התשובה.

מגדירים צרכים

לפני כל דבר אחר, הרבה לפני שתבחרו מעצבת פנים ובוודאי לפני שתבחרו מערכת ישיבה יוקרתית (ויקרה), התחילו מהגדרת צרכים. עיצוב בתים בתל אביב דורש מחשבה רבה, פשוט כדי שתוכלו לעשות את זה כמה שיותר נכון ועם כמה שפחות טעויות. אם כן, זה הזמן להחליט מה הסגנון המועדף עליכם (וינטג' או מודרני), מה אתם צריכים (פינת קריאה או חדר עבודה), אילו צבעים מועדפים עליכם (רכים או בוהקים) וכמובן – מה התקציב שלכם. כשתדעו לענות על השאלות הללו תדעו מה מתאים לכם יותר ומה ממש לא. הבחירות שתקבלו בהמשך יהיו, באופן טבעי, מדויקות הרבה יותר.

בוחרים ליווי מתאים

עם רשימת מטרות, סדרי עדיפויות ותקציב מוגדר, הגיע הזמן לבחור את האדם שילווה אתכם לאורך התהליך הזה. עיצוב בתים בתל אביב הוא יעיל הרבה יותר כשאתם מלווים במעצבת פנים בעלת ניסיון וידע, עם תיק עבודות מרשים ובעיקר עם היכולת להבין אתכם ואת הסטייל שלכם. ההתאמה והכימיה יעשו את שלהן, והבחירה הזו תאפשר לכם לנהל את התהליך טוב יותר. תקבלו המון רעיונות יצירתיים, פתרונות שלא חשבתם עליהם וכלים שיעזרו לכם לבחור את הריהוט המתאים ביותר כדי שהבית ייראה בדיוק כמו שתמיד רציתם, באווירה המזמינה והמפנקת שאתם משתוקקים אליה.

עיצוב בתים בתל אביב – לא לבד

אם אתם מעדיפים לעשות את הכל לבד אתם יכולים כמובן לעשות זאת. אלא שיש לא מעט יתרונות לליווי של מעצבת בכל הקשור לתחום של עיצוב בתים בתל אביב. ראשית, זו הדרך האידאלית לקבוע קונספט מרכזי ולהיצמד אליו בכל הפינות בבית, בלי להתפשר ובלי לפספס. שנית, זהו גם המהלך החסכוני והיעיל שיאפשר לכם לקבל החלטות טובות יותר ולהימנע מהוצאות גבוהות ובלתי צפויות (לרבות הוצאות על החלפת ריהוט לא מתאים). מעל הכל, מעצבת הפנים הוותיקה שלצדכם תוכל להציע ליטושים קטנים שאולי לא חשבתם עליהם כלל, אבל הם יספיקו כדי לחולל שינוי ענק. צבעי הקירות, הטקסטיל המתאים או קיר גבס שלא חשבתם עליהם – כל אלה שיכולים להפתיע ולשנות, ובעיקר להשיג את המטרות שלכם בלי לחורר את הארנק שלכם.