logo

איך תרצו לעצב את הבית שלכם?

עיצוב בתים הוא תחום מפותח מאוד שמביא עמו טרנדים עכשוויים לצד התאמה אופטימלית לצרכים של בני הבית, והתוצאה? איכות חיים משופרת וחווית מגורים נפלאה לכל אחד מבני הבית. ניתן להבחין בשיטות עיצוב שונות ובמגוון סגנונות; בתים מעוצבים בסגנון מודרני לעומת עיצובים שמרניים, עיצובים כפריים לעומת עיצובים אורבניים ועוד. אז אם אתם עומדים לפני שיפוץ או חידוש הבית – כדאי לכם להכיר מעצבת פנים בשרון מובילה, מקצועית ומומחית שצברה ניסיון רב ושלל עבודות מדהימות בתיק המקצועי שלה. בידיה תוכלו להפקיד את משימת העיצוב שלכם ולהיות בטוחים שאתם עומדים ליהנות מעיצוב מושלם לפי טעמכם! ולא זאת בלבד – גם תהליך העיצוב עצמו עומד להיות חוויה מדהימה ומפתיעה.

נקודות שונות שקשורות לעיצוב פנים

  • עיצוב הפנים חייב לקחת בחשבון את הנתונים הקיימים השטח כמו גודל, מפתחים, כיווני אוויר וכדומה, את הצרכים של בני הבית כמו שיטות אחסון, סוגי פעולות והרגלי חיים וכן סגנון העיצוב הרצוי להם לפי טעמם האישי. כאשר משקללים את כל הנתונים ניתן להצליח במשימת העיצוב ולהשיג תוצאה מרשימה שתהיה גם שימושית לאורך זמן.
     
  • מעצבת הפנים צריכה להתאים את עצמה לראש שלכם. אז מלבד לכך שעליכם לוודא כי אתם אוהבים את סגנון העיצוב של המעצבת, חשוב מאוד כי תחושו שאתם משדרים על אותו גל, וכי היא מנסה להתאים את המענה לדרישות שלכם, ולא אתכם לפנטזיות שלה... רק כך תהיו בטוחים כי העיצוב הסופי יתאים לכם היטב, ותחושו שאתם בבית שלכם ממש כמו שתכננתם ורציתם.
     
  • עיצוב פנים לוקח בחשבון את הכאן ואת העכשיו, אבל גם את המחר. כלומר, את השנים הבאות עליכם לטובה. לכן חשוב לשקול שינויים צפויים בטווח השנים הקרובות בהרכב המשפחתי ובגילאים של בני הבית.

    עיצוב ביתי חמים ומודרני
     

עיצוב חדר לנער, כיצד?

מבררים על עיצוב חדר לנער מתבגר? שימו לב, החדר אמנם צריך למצוא חן בעיניכם, ההורים. אך מלבד זאת הוא חייב להתאים כמו כפפה ליד לנער המתבגר שמתגורר בחדר שלובש כעת צורה. היות שכך חשוב מאוד להתאים את העיצוב לציפיות שלו, לתחומי העניין שלו, לסוג האביזרים שהוא משתמש בהם וכן לתחביבים שלו. כך החדר יוכל לשרת אותו בנוחות רבה תוך שהוא נשמר מסודר ומאורגן. כך הנער שלכם יאהב את החדר שלו וישמח לשהות בו ולנקות אותו בעת הצורך.

ענת רגב מזמינה אתכם לצפות בשלל עיצובים מרשימים בסגנון מודרני! בואו להתרשם מסגנון עיצוב עכשווי ומעודכן שמותאם היטב לצרכים ולציפיות שלכם מהבית ומהחדר. בתהליך העיצוב המקצועי תהיו מעורבים ותוכלו לבחור את הגוונים, את הסגנון, את החומרים ואת האווירה הסופית שתיווצר בחדר. הצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו והכירו את הבית שלכם מחדש!