logo

הלבן שולט בעיצוב פנים לדירות קטנות

עיצוב פנים בשרון מתאפיין בקווים מודרניים, לבנים ונקיים עם אלמנטים חמים ששומרים על בית נעים ומשפחתי


ענת רגב, המתמחה בעיצוב פנים בשרון, מביאה את הלבן לתוך הדירות האורבניות ומשרה עליהן אווירה ששומרת על חום הבית ונעימותו. אומנם דירות לבנות יוצרות אסוציאציה של ניקיון וריחוק אבל לא כאשר מעצבים אותן נכון. בתוך כך, יש צורך להביא לידי ביטוי את הצרכים והרצונות של הדיירים, חפצי אמנות אהובים ולאפשר להם למלא את החללים במאפיינים אישיים.  בכל מקרה, בתוך מכלול השיקולים חשוב לשמור על פרקטיות, שתורמת בפני עצמה ליצירת בית משפחתי שנוח להתנהל בו. 

המראה הכללי הלבן

אחת הדוגמאות לעיצוב פנים בשרון, הם הבתים "הלבנים", שנותנים הרגשה של מרחב, ניקיון ומודרניות. אלא שהחוכמה בעיצוב פנים כאמור, הוא לשמור על מראה כללי חמים ולא מנוכר ומרוחק. לעיתים המראה הבוהק והמראה האוורירי שמביא איתו הלבן, יכולים להטעות. לכן, חשוב מאוד לבחור את "הלבן הנכון" לבית. יש גוונים רבים ללבן וחשוב לדעת איזה לבן לבחור כדי להכניס קצת עומק ואופי לקירות ובייחוד לחלל. להכניס לתמונה גם את האופי של הדיירים ואת שמחת החיים וההרמוניה שהם מביאים איתם לתוך החלל. למשל, במקום ריצוף מגרניט פורצלן אפשר לעשות שימוש בפרקט עץ או דמוי עץ צבוע בלבן. העץ מכניס איתו את הסגנון הכפרי והטבע לתוך העולם המודרני ומחמם את האווירה. ניתן גם לעצב את ריצוף הבית כולו בצבעי הלבן ואילו בחדרי האמבטיה לתת לאפור ולשחור הקלאסיים, לשבור את הבוהק. 

שימוש בקווים וצורות 

חלוקת הדירה הלבנה לפונקציות שימושיות באמצעות קווים וצורות, תורמת רבות ליצירת מרחב מסודר ופרקטי. את החלוקה ניתן לבצע באמצעות ריהוט, כגון ספרייה, שידה או שולחן, המכילים בתוכם אלמנטים של צבעוניות, כך שהם גם יכניסו עניין וחמימות ללבן וגם ישברו אותו ויצרו עניין. עיצוב פנים בשרון הינו בעל אופי ייחודי לאוכלוסייה ולאזור ולכן, יהיה נכון להשתמש באלמנטים ששוברים את המעטפת הלבנה ויוצרים חלוקה, כגון מסכי פלזמה תלויים, אי מטבח או בר לבן עם כסאות גבוהים, נישות מחולקות לצורות גיאומטריות ומדפים ייחודים בצורתם, להנחת חפצי אומנות ונוי וכמובן גופי תאורה מעוצבים מהקירות ומהתקרה. 

מעטפת הבית הלבן בעיצוב פנים בשרון

עיצוב פנים בשרון בצבעי הלבן מצריך הקפדה על רצף ודיוק בכל פרט. החל מהסלון והמטבח, שצריך כמובן להכיל ארונות וחיפויים לבנים ובוהקים וכלה בחלונות, בדלתות ובצבע הקירות. במידה וניתן להטמיע ארונות ופתחים בתוך הקירות, מומלץ לעשות כן. באופן זה, ניתן יהיה להכניס את החמימות לבית באמצעות מרקמים, בדים, ריהוט וטקסטורות, שישברו מעט את הלבן. לדוגמא, עיצוב הסלון יכול להתבצע על טהרת החלונות והוילונות הלבנים, שולחן סלוני לבן ושטיח בז', גופי תאורה לבנים וכדומה ואילו הספה יכולה להיות בגוון כהה יותר, כגון האפור. 

טקסטורות וצבעים ליצירת חמימות

איך מכניסים חיים בעיצוב פנים בשרון? כאשר קיימת הקפדה על טהרת הלבן כאמור, ניתן לשחק עם צבעים בכל מקום שרק יעלה על הדעת. למשל, נישות הספרים יכולות להתמלא בספרים בעלי כריכה צבעונית, ספת הסלון יכולה להיות בצבע כהה יותר עם כריות צבעוניות ואגרטלים או אלמנטים אמנותיים גדולים מזכוכית שחורה, יכולים לאתר את שידת הסלון או את קונסולת הכניסה לבית ואף להיות מוצבים על הרצפה. תמונות אמנות צבעוניות יבלטו מאוד על רקע מעטפת לבנה ויעוררו את ההשראה הרצויה לבית המודרני. זו גם הזדמנות נהדרת לשילוב חומרים, כגון זכוכית, בתוך שולחן האוכל, תאורה סמויה שתאיר על פינות דקורטיביות ואפילו פסלים מעץ מאסיבי. תוספות כריות, שטיחים ושימוש בבדים כהים בעלי מרקם אחיד, יוסיפו גם הם לחום הבית. 

ענת רגב, המנוסה בעיצוב פנים בשרון, מזכירה לסיום, שכדאי מאוד לשמור על מינימליסטיות ופונקציונאליות בכל החללים ולבחור מספר בודד של פריטים וחפצים, שיקנו את האווירה הנעימה והרצויה בתוך הבית הלבן והמודרני. 

ניתן לפנות להתייעצות בכל שאלה, לקבל מענה נקודתי ופתרונות עיצוב יצירתיים לדירה הלבנה>>